Midsommarplaner.


Kommer inte ens att göras i år. Jag ska vara hemma och hela familjen ska faktiskt vara hemma för ovanligheternas skull. Även mormor och morfar kommer hit, och jag ska fira mormor i efterskott!
     Igår var det en helt sjuk rolig personalfest, denna gång med simhallen. Vi var inte många men vi var jävligt bra :) Linda och Lasse stod som värdpar och kvällen var mycket lyckad! Vi käkade gott och sedan kollade vi på tråkig fotboll i 90 min, därefter återupptogs partyt. Det går inte riktigt o beskriva, men kul var det. Många snaskiga Dejehistorier kom upp till ytan. Men den definitivt roligaste var den om en person som (jag nämner inget namn) var med i en rätt otäck krock med 2 4hjulingar. Han är i 30 års åldern, har nyss skaffat sig en tjej för första gången. Han är med i en olycka, slår av sig hjälmen och åker nästan in i ett träd, det första han säger när Lasse, som var först fram, är "jag kan för fan inte gå o dö nu, när jag precis har fått börja knulla!!" 
     Det var många magar som vred sig i skratt. Pluspoäng till berättaren för inlevelse också. 

Nu ska jag ta en powernap! Lateeeer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0