Movienight


ikväll ska jag helen, helena och emma se Sex and the city. Jag har inte följt serien särskilt mycket, men lite har man ju hängt med, spec med tanke på att Stajna är ett trogen satc-fan. 
     Jag såg affischer om filmen redan i Paris, men satc på franska? Nja.
Det blev party på midsommar ändå. Först men andres på bussen, sen hos miffos dad med miffo och sandrew, därefter norrut mot Forshaga. fint. Party med en mycket taggad Marre blev. Långt senare gick vi därifrån. Jag miffo sandrew. Var det ett Barr med också`? Luddigt. På vägen mötte vi en paj och en christian, efterfest styrdes. nån gång runt 4 var vi hemma hos miffoela igen.

Gårdagen blev mycket lugn. Såg scent of a woman. bra film. Idag har det varit lungt, ikväll blir det bio som sagt.
     Hur snabbt kan man plocka upp en dialekt egetligen? En person som har bott här hemma i 19 år, följt av ett år i Borås bor numera i Dalarna. Men efter ett år kan man väl inte börja prata som dom? Eller? Det retar livet ur mig iallafall.
  Nu ska jag dyka ner i min bok igen. HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Johanna

uppd. tack :)

2008-07-02 @ 00:04:11
URL: http://jop.blogg.se/
Postat av: Sara

ja nu får du nog dyka upp från din bok igen!

2008-07-02 @ 19:48:52
URL: http://mangsbos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0