Ute i solen!


Det är gött o va ledig, eller hur johanna? Det blir nog inge stan idag för mig. Beklagar verkligen. Sitter på lillterassen och för tillfället är det lite moln ivägen för solen, men annars är det kanonfint. Det gillar vi.
     Igår kollade jag o Helen igenom alla bilder från resan. Det tog ungefär två timmar och när det var färdigtittat vid 01 så var vi rätt trötta!
    Efter resan så är det många filmer man vi se igen, bland annat Ringaren i Notre Dame som jag ska se nu. Sen vill jag se Da Vincikoden, Gladiator och Marie-Antoinette. Vill även se alla ringenfilmerna igen, men det är av andra anledningar :)


Här kommer bilderna från min och annas eurotrip! Se och njut!
eiffel by night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0