Ett ligg säger mer än 1000 ord.

hahah, helt klart dagens roligaste kommentar. 

     En annan höjdare från påskhelgen var den kommentar annas kusin Patrik kyligt kläckte angående pensionärer. "Det gäller samma sak med djur, barn och med pensionärer! De måste ha regler och struktur, annars blir de förslappade." Det tyckte iallafall jag var hystersikt kul, speciellt med tanke på att han sa det till sin far som pratade om att han hade så lite tid. (Han är pensionär) 
    
     JObbade på nk idag, jag och Jörgen sålde som bara den, gjorde oss verkligen förtjänta av lönen idag :) Under tiden vi jobbade så har det intervallsnöat hela dagen. När jag kom upp imorse blev jag kanonsugen på att åka snowboard, kanske blir nån mer tur innan vinter är slut, på riktigt!
     Träffade Andres på stan idag och käkade lunch på waynes, mumsigtfullibibblan! Så det blev oavbrutet babbel i ca 1h, innan jag var tvungen o knalla tillbaka till jobbet. Den lunchen bjöd också på en mycket oväntad kommentar. Det hade helt gått förbi mig att det var våffeldagen, och Andres nämde det av någon anledning, och jag sa "va, är det våffeldagen idag?" då fick jag en äcklig road "jag-vet-mer-än-va-du-vet-blick" och han svarade "men Andrea... jag är från Colombia, men jag har bättre koll på de svenska traditionerna än du." Förlåt då! Men när jag kom hem så hade min familj tydligen bättre koll än mig så jag käkade våfflor på våffeldagen! Förövrigt, är det nån som vet varför vi har en våffeldag?
     Jag har ett par frågetecken till som jag måste reda ut. Bland annat om svarta hål i rymden, om Babylons hängande trädgårdar och om impregnering till skor med nubuckläder. Och vem som ska ta träningen imorgon?!  Och hur har det egentligen gått för Johanna i götet?

    Imorgon missar jag min träning för att jag jobbar 9-21.30, och på torsdag missar jag träningen för att vi ska ut o käka med jobbet efter att vi haft en fjällisclinic. Jag älskar mitt jobb ♥

    Och förövrigt, jag kan väl inte vara helt tondöv? Jag hör faktiskt att det inte går så jättebra när jag försöker ta ton :) (Vad vore livet utan lite självironi?)

Det var allt från stordrömmaren Andrea Dahlman för tillfället. ©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0