Gnällblogg

Idag ska jag gnälla av mig lite.
I regel stör jag mig själv på människor som gnäller alltför ofta, så det är helt i sin ordning att störa sig på mig idag. Till och börja med gjorde jag en dålig match idag. Därefter var jag allmänt sur och grinig på det mesta. Så jag kanske förtjänar lite huvudvärk och nackont för att jag har varit en så tråkig person hela eftermiddagen/kvällen. Såg iallafall melodifestivalen med mamma och ronja. simon och pappa kollade också lite av och till. Mamma va gullig och gjorde kladdmuffins så jag kunde tröstäta lite när jag var lite nere, det hjälpte! 
   För övrigt. Björn Gustavsson, haha, vilken underbart rolig människa ;D Jag har turen o känna en person som påminner väldigt mycket om honom! Allas vår Jonte! 
   Ledig ett par dagar nu, sen ska jag och anna ner till hennes stuga! Gööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööött det ska bli!! Relaxing på hög nivå kommer att utövas!

För att sammanfatta bloggen, den 15 mars kommer inte gå till historien som en utav de bästa dagarna i mitt liv hittills. Men det är bara o bryta ihop o komma igen! So long / andrea

Kommentarer
Postat av: Eleonor

hoppas du har kommit igen nu :P

2008-03-16 @ 16:52:53
URL: http://eleonors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0