I'm baaaaaack!

Japp, då var även denna mini-weekend avslutad. Det blev inte alls som jag trott, men ändå blev det kanon. Jag hade t ex inte tagit med en snöstorm i beräkningarna, eller småbarn (annas kunsinbarn) som ville leka med oss hela tiden (tur att barn somnar tidigt på kvällen), inte heller tidiga uppgångar på morgonen. (Ok, 9 kanske inte är jättetidigt, men tidigt för mig när jag är ledig.) Inte heller trodde jag att anna och jag skulle sitta och planera hur våra begravningar ska se ut.
      Men det gjorde vi och det kändes väldigt bra faktiskt, ju mer man pratar om döden och allt annat som är jobbigt, ju mindre jobbigt känns det ju. Jag vill iallafall att på min begravning ska Queen - Who wants to live forever spelas. Alla ska prata om hur mycket de saknar mig och hur jävla bra jag var! Skratta och minnas. Sen ska alla äta gott, dricka gott och tänka på mig och själv ska jag kremeras. Tanken på att ligga i en grav och vara kall och eländig i evigheten känns inte särskilt lockande. Så nu har jag tänkt igenom det och behöver inte lägga ner nån tid i framtiden på hur min begravning ska se ut. 
     På grund av det delvis dåliga vädret så blev det en hel del inomhusaktiviteter, aka, filmtittande. Inte mindre än 6 filmer har vi sett. Hur gött som helst. Till detta blev det en hel del godis och till mat och film och allt annat slank det ner en massa vin och diverse andra goda drycker. Med andra ord: vi hade det kanonskönt och åt o drack gott. Lördag o söndag var det jättefint väder, idag åkte vi ju hem men igår blev det en långpromenad med vovvarna. Gott o andas in lite friskhavsluft. Appropå havsluft, jäklar vad det blåste vid smögenbryggan när vi var in dit för o köpa fisk. Vinterjackan kom till väl användning, och det gällde och inte komma för nära kanten. Då var det risk för o åka i!!
     Det var iallafall superhärligt och få lite miljöombyte och bara tänka på sig själv, gosa ner sig framför en sprakande brasa och tina upp efter man härjat ute i snön.  Now it's back to reality.  
 
Pratade en lång stund med Robin förut också, bland annat en halvtimme om matchen ikväll (kul), det var ju definitivt inte igår. Men det var mycket kul o höras! 
     Och vad är det för skamliga förslag som kommer från andra håll? haha, I like :)

Nu ringde anna och eftersom vi inte kan få nog utav vårat sällskap ska vi iväg o bubbla nu! Härligt, vi måste ju vila upp oss efter semester. eller?

Later sucker!!

Kommentarer
Postat av: Helen

Mysigt! :)

2008-03-23 @ 22:52:28
Postat av: Sara

gooooooooo helg:D

2008-03-24 @ 03:13:16
URL: http://mangsbos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0