Konstiga drömmar.

ha-haha-haha-haha!!

konstigaste drömmen ever, den hade jag natten till idag. Den involverade badkar, en arbetskollega, en kamera, vin och levande ljus. Strange. And I will say no more :) Jag är trött i mina ben efter en tids hårt arbetande, dels på nk men också i simhallen och på skolan. Hej variation. Utöver det så blir det ju en heldel träning. Jag och anna har bestämt att innan våran eurotrip ska vi båda vara mycket mera fit än vad vi är nu.
     Jag känner mig i skrämmande dålig form :/
Jobb imorgon, mys på kvällen. Blir ingen utgång denna helg. haha, har jag har fått nog av det på ëtt par dagar. Söndagen var extremt plågad. 

Mama I'm coming home.

He-hej   

Kommentarer
Postat av: bävern

kanske dags att leva ut dina drömmar! ;)

2008-03-14 @ 17:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0