Ledighet, lek i skogen och en sovande hund.

Jag är ledig! Hur gött som helst, me like. Jag slaggade hos anna inatt. Vi hade lite myskväll och såg på "Robin Hood - Prince of thieves". BRA FILM. Kevin Costner, ja tack! Det blev nått glas vitt som slank ner också, mycket trevligt!
     Bossovich från Nk ringde imorse och undrade om jag kunde komma och jobba, men det kunde jag tyvärr inte. Har ju fullt upp!  Jag, anna och wilma var ute och härjade i skogen i en timmes tid. Hur härligt som helst i snön (?) ;) Efter det förtärde vi lite te och därefter skulle anna till jobbet och jag käkade mat. Wilma blev kvar här hos mig så hon inte behöver vara själv när anna jobbar! Jag tror att skogslekandet tog hårt på henne, hon ligger och tar en powernap bredvid mig här på golvet. söt il doggo :)
     Och vem är det som säger att jag inte lever ut mina drömmar? Är det inte det livet är till för, göra det man drömmer om? ;)

Goodbye everybody, I've got to go!

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0