När man mår väldigt bra!

Igår när jag och grabbarna grus var ute och käkade diskuterade vi livskvalité. Christoffer hade varit ute och gått med sin hund, med sig hade han tagit en kebabrulle och begivit sig ut i skogen. Livskvalité.
      Jag berättade om när jag och diverse sällskapskombinationer varit i simhallen efter stängning och badat själva. Livskvalité.
      Stunden man har på morgonen, när man inte måste gå upp, utan kan ligga och dra sig, allt efter behag. Helst kanske med nån mysig kille :) Livskvalité. Lika så promenader i skogen, godis (eller vad säger du Helen?), resor, massage och/eller bra musik. Allt sånt som man borde unna sig mycket oftare än vad man gör. 

     Jag försöker att kolla på både hockeyn och hanbollen samtidigt. Färjestad mot Linköping 1-1. OS-kval Sverige -Tyskland 15-13 efter första halvleken. 
      Ska slagga hos anna inatt, för imorgon ska jag låna hennes bil till jobbet för att jag ska hinna hem och kolla på herrarna när de kvalar till division två! Ska bli riktigt kul, kommer vara ett stort gäng galna Dejebor som hejar på killarna imorgon. Hoppas att det går bra. 
     Utång på ingång imorgon. Jag, Malin, Anna, Johanna och Annfi ska ut och göra stan osäker. Jag och Anna var till stan en sväng idag, Anna köpte en fjällisjacka på Naturkompaniet och sedan en jättefin skjorta på Boomerang. Därefter bar det iväg till Bergvik där jag investerad i en ny outfit tills imorgon. Helnajs :) 
      Sara, jag får nog svara både ja o nej! Det var i en msn konversation, men jag är rätt säker på att det var med nån annan, även om jag använt det flitigt på dig ;) 
      Och eleonor, jag menade inte att du skulle tycka att det var okej hur djuren kan bli behandlade. Jag menade snarare att det kan vara ett utav motståndarnas argument! Jag kan också tycka att det är snyggt med päls, men ofta kan ju syntet också se ut om äkta päls. 

     Later! PUDD                                        


Kommentarer
Postat av: Eleonor

okaj! ja, syntet kan också vara snyggt :P

2008-03-29 @ 11:32:17
URL: http://eleonors.blogg.se
Postat av: HJ

Håller med dig. Absolut livskvalité. Inga bekymmer.

2008-04-01 @ 23:17:31
URL: http://hejoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0