Pudd is the shit.

Why go with the flow? I'd rather make my own way, and my own words. Därför har jag ju numera infört pudd, som ett komplement till puss.

     Ja, då var även gårdagen till ända. Hade en ovanligt trevlig avslutning på dagen. Jag jobbade 12-18 sedan hade vi fjällisclinic på nk. Mycket trevligt och lärorikt :) Efter att den var avslutad gick vi - jag, Christian, Jörgen och Christoffer ut och käkade, vi styrde kosan mot Habibi, en libanesisk resturang. MYCKET GOTT!! Alla som bor i Karlstad och gillar god mat med bra service, gå till Habibi.
     God mat och dryck, sinnessjukt roligt sällskap. Vad mer kan man önska? 
     Idag är jag ledig! Sovmorgon blev sa hon.
     Ska in till stan med anna sen och boka våran eurotripp biljett! naajs. Ska nog se hockeyn ikväll också. SKÄRPNING efterlyses från Färjestad! Förlust ikväll och we're fucked.

     Och hallå männskligheten DET ÄR OFÖRSKÄMT OCH GLO!!! Igår när jag åkte på bussen hem var det en ful tjej som satt snett framför mig på andra sidan gången och hon stirrade nästan oavbrutet. (?!) Jag såg ju det hela tiden, och så fort jag glodde tillbaka vände hon på huvudet för att i nästa sekund glo igen :O Efter ett tag ville jag typ skrika - va faaaan är det? Har jag en buse i näsan eller?
    Men eftersom jag är en så himla lugn person (hrm) besinnade jag mig med att otrevligt fråga - är det nåt eller?! Då fördröjde det gloandet några sekunder extra. äcklig person.

hold me, thrill me, kiss me, kill me. bra låt

Pudd

Kommentarer
Postat av: Sara

Har bara en liten undran.
Uppkom ordet Pudd i våran msnkonversation eller fanns det innan?
Pudd!

2008-03-28 @ 14:25:10
URL: http://mangsbos.blogg.se/
Postat av: Eleonor

läskig tjej :O såg att du även lagt dig i pälsdebatten, hehe. håller med dig om det du skrev, att flå djur levande ska man inte göra och om jag skulle veta det när jag köper päls så skulle jag skippa! aja, när jobbar du i stan nästa gång? kanske är sugen på en lunch någon dag?

2008-03-28 @ 14:29:50
URL: http://eleonors.blogg.se
Postat av: Johanna

Du är snygg helt enkelt. Jag skulle glo som fan på dig om ja inte kände dig.

2008-03-28 @ 18:56:13
URL: http://jop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0