Att träffa Bruce Springsteen.

vore rätt coolt. Lyssnar på senaste albumet, Magic, för typ 116 298e gången. Bra skit. 
    
     Idag hade jag typ på vårdcentralen för o få ut det jag hade i benet. Och tre timmar innan jag skulle dit fick jag ut träflisen. Den var typ 5mm lång och tre mm bred. Mycket tjafs för en liten grej.
     Senare drog jag till simhallen för o träna. Anna stack in huvudet och frågade "Vill du ha massage när du tränat klart?" Ja, mig behöver du inte be två gånger. Efter träningen blev det alltså även massage för rygg och nacke. Jag hoppade på mitt vrålåk, cyklen, och begav mig hem. Där var maten precis färdig och vi satte oss för och äta, jag och min familj. Sen dess har jag inte gjort många knop. Tänkte gör ännu färre nu, genom och ta på en film och somna :) Ska ut och gå sen. Tänkte gå förbi Älvkroken och störa fotbollsträningen lite!
  
     Jag drömde väldigt konstigt inatt. Bland annat om vissa karaktärer i Sagan Om Isfolket. JOhanna känner du igen dig? Och om en kompis som bor i London. Emma har du varit ute och kört bil inatt? :)

A hanging sun.
Those first nervous evening.
The rush of your lips.
The feel of your nails.
The beat of your heart.
The Devil's Arcade.

Over and out (for now)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0