Jag vill inte heta fisken!

Sixx funkar bättre för mig johanna! Bra jobbat idag btw. Vi har blivit något av ett radarpar. Hur ska du klara dig utan mig på träningarna? och hur ska jag palla säsongen utan dig?! D3 blir!
      Det var en sk gristräning idag. Men ganska kul samidigt. Egentligen är det lite bugger att jag och anna åker mitt i försäsongen. Vi kommer ligga efter när vi missar sex träningar. haha, men vem bryr sig när man ska tågluffa? :) Inte moi. Får slipa lite på franskan som jag totalglömt! Fräschade upp den lite när jag var fransklärare ett par gånger på högstadiet. 
     Idag fick jag sommarschemat, känns rätt gött. I juli kommer jag inte få ut många kronor, men då kommer ju skatteåterbäringen! Sånt gillar vi, när man får tillbaka 6 papp.  
    Idag förtärdes en ciabatta på Deje fikets uteservering. Detta med Helena och Helen som man inte ser allt för ofta numera, tyvärr. Jag och helen molade (o sölade) i oss en fet macka, och en glass på det. Helena kom på en stadg andraplats med en bägare.
     Såg CL finalen i fotboll för en stund sen. Bra match! Jag är inget fan av något av laget, men jag smöghöll nog lite på United ändå. Tyckte dock synd om Terry. Han sover nog inte mycket inatt.
     Något jag gillar är gulliga lappar. Mer sånt.

Är det någon som har filmen Pianot? En fransk/Nya Zeelänsk film? Does it ring a bell? Det vill jag låna! 
    
     Imorgon blir det - tvätta, packa, tvätta bilen, städa? (antagligen inte), matlagning och träning. Tillsdess.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra jobbat du med! Du klara ju backen helt galant. Nästa gång vet jag väll ioförsig vad som väntar, plus att jag förhoppningsvis har hunnit köpa nya skor.
Ja, jag gillar att hänga med dig! Vi får väll äga i D3 som sagt om jag får va med där :p

2008-05-22 @ 10:35:25
URL: http://jop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0