Man skulle kunna säga att sjunga är en utav mina kvaliteér.

jag har försökt övertyga mamma om det senaste trekvarten under Så ska det låta. Hon tittar mest konstigt på mig när jag och roony vrålar ut sångtexterna. haha. humor i det dahlmanska hemmet! 
     Nu är allt färdigtpackat för äventyr 2/3. Bär av imorgon direkt efter jobbet. Ska förbi Christian också innan det bär av mot Glaskogen :) Korttur även denna gång, är tillbaka i mitt kära Deje igen på söndag efter middag/kväll. Till veckan jobbar jag mån, tis och ons. Sen äre bara tors fre kvar sen drar vi!! wohoooo! 
     Vet ni vad mina vänner? Den tionde juni. Vet vad som sker då? Ja, om ni inte vet det ska jag berätta det och ni som vet det får en repetion. Den 10 juni, i Salzburg, Österrike, spelar Sverige mot Grekland i den första em matchen. Does it ring a bell? 
     Till saken hör den att jag och Anna är ute och reser i europa och vi ska dit! Vi är (antagligen) i Venedig nån dag innan och därifrån till Salzburg tar det inte så många timmar. Vi ska även till Neuschwanstein, det slottet som var inspirationen till Disneyslottet. Myspys.

     Hur har det egentligen gått för Miffo och Sandrew? De begav ju sig till the states och det var ju enormt nervösa när jag pratade med dem i morse. Hoppas allt gick enligt planerna :)

Laaaaaater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0