Min bäste väns bröllop.

Såg jag alldeles nyss. Snyft. Söt film.
     Igår var det en halvkonstig kväll. Det började lungt och stilla när jag kom hem från jobbet. sen kände jag för o göra något och drog iväg till forshaga och min vän Rufus där i byn. Vi gjorde mest ingenting till och börja med, men sedan fick jag den lysande iden att vi skulle åka till stan för o våldgästa malin. wehoo, vilken bra idé! Färden började med att vi fick bromsa för ett rådjur som absolut skulle gå över vägen när vi skulle passera förbi. Kombinationen andrea-bil-forshaga-vilda djur funkar inge vidare. Vi stötte iallafall ihop med malin och linnea och tog en tur in till Day and Night för att äta kycklingtallrik. Väl där disskuterades det om det verkligen var kyckling eller om det egentligen var uteliggarkatter, kanske från stockholm? Vem vet? 
     Vi var hemma rätt tidigt eftersom vi båda skulle upp och jobba.

Mitt fejk operationssår ser inte så bra ut. Det är svullet, lite svart (kan det vara en stålflis?) och pulserar. Jag har dragit slutsatsen att det inte är bra. Får nog göra en ny operation imorgon.  

     Vad konstigt det känns när folk bara dör. Den här gången var det ju en person som jag ioförsig inte kände, men ändå känns det konstigt. Vi här i Deje är ju inte så många, så alla känner ju nästan alla, på något sätt.

Nu är jag sugen på handboll igen! Längtar till att försäsongen ska dra igång :) Men ännu mer längtar jag till min och Annas resa!! Om två veckor är jag i Paris nu! Underbart. So long.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Rufus alltså. Fint smeknamn :p

2008-05-11 @ 02:46:09
URL: http://jop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0