Räknar ner dagarna tills...

....jag ska till Glaskogen.
....tills försäsongen sätter igång.
....TILLS JAG OCH ANNA ÅKER. (caps-lock forever)

Det är helt sinnersjukt att det var 18 veckor sen vi var i Sälen. Shit-pommesfrites.
     Idag när jag tog anslutningsbussen från tjärnheden till Preem så var jag med om en högst obehaglig händelse. Jag och tre tjejer till skulle entra bussen, då en vägg av en kväljande och stickande stank slog emot oss. Vi satte oss längst fram och det visade sig att en hund hade bajsat (!) i bussen. Det var en utav de äckligaste dofterna jag varit med om. Och det va verkligen jättevarmt i bussen också. Tur att jag skulle av snabbt. Vid Preem stannade även busschauffören för o ta bort bajsen som han uttryckte det. Vilket osökt ledde till frågan: Är bajsen kvar? Oh, yes it is. Eeeeow.

Hittade den här bilden i datorn nu. Den hade jag faktiskt inte sett innan! Och den får avrunda detta inlägg. ÄPPLE.

Dave, Stajna et moi och en koncentrerad Jonte :)


Kommentarer
Postat av: Eleonor

du, jag åkte också med "bajs bussen"! två hundar, varav en valp (skit söt),
de och ägarna skulle gå av vid Monkiosken och när de gått av började de lukta as äckligt! tittade då framåt och såg all äcklig bajs, jisses vad de luktade! jag höll på kräkas, tur att jag, precis som dig inte behövde åka så långt med bajslukten!

2008-05-13 @ 11:57:24
URL: http://eleonors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0