Säsongen 08/09 är igång.

Idag har det mesta gått lätt. En ovanligt bra måndag! Träningen kändes riktigt bra, och gick bra. Att Johanna sopade banan med mig under en viss övning behöver inte disskuteras vidare. Det var kul på jobbet, som vanligt :) Efter träningen ringde anna och undra om jag ville med ut och gå, det blev alltså en promenad också. Riktigt skönt ute måste jag säga. Vi såg en bäver i älven när vi traskade i skogen. Jag blev lite avundsjuk på den. Det såg så himla gött ut i vattnet, det såg så fridfullt ut, helt mjukt och gott! I'm gonna be a beaver in my next life!

     Nej, ruffe. Vi käkade aldrig några burgers. De blev kvar i butiken. (synd, not)

Bedtime. so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0