Smelly cat, smelly cat what are they feeding you?

Idag blev det en heldag på jobbet, så det blev en fat-tuesday. Christian skulle köpa en my motorcykel. Då tyckte jag o Glögga att vi kunde få frossa i godis :) det var ju inte mer är rätt!
     Imorgon blir det sista dagen på jobbet innan il Eurotrippo.
     Jag gjorde ett tappert försök till försök till träning idag. Det gick inte alls. Jag var trött i kroppen efter gårdagens träning och efter dagens ränning på jobbet. Jag var ute och sprang, men så sprang jag in till anna, fastnade där och babblade om resan, sen sprang jag hem en bra stund senare. haha, tjock!
     Just nu lyssnar jag igenom min (annas) I-Pod. Det är onekligen lovande!

andrea ´ säger:

vad har hon gjort idag då?

Johanna is TOPPNOTCH säger:

vem? jag?

andrea ´ säger:

duja

Johanna is TOPPNOTCH säger:

1 du har redan frågat det

2 jag har redan svarat

3 bry

andrea ´ säger:

haha! minnet är bra med kort. I'm a goldfish my friend.

I've got soul but I'm not a soldier! lateeeer.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fisken kanske är ditt rätta smeknamn alltså.. Jag gillar ioförsig sixten, eller sixx ;)

2008-05-20 @ 23:29:47
URL: http://jop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0