Tack för allt!

Här går vi hand i hand, tillsammans i evighetens land. Framåt går vi och kollar på alla fula, äckliga, illaluktande får. Trohet, kärlek och romantik egentligen bara en lek av mimik.
     Nu ska jag gå hem, min vän, och knulla livet ur Glenn.
     Hoppas du inte gråter, det är ingen idé, jag kommer ändå aldrig åter. Hoppas ditt liv bli okey, och att du hittar en ny underbar tjej. En tanke på dig ska jag sända när Glenn tar mig hårt i min ända.

hahahahahahah! Detta konststycke är sammansatt utav min syster Ronja, poeten. Det hela blir ju ännu roligare med tanke på att det var en uppgift de fick i svenskan och Ronja läste upp detta inför hela klassen och inför läraren. Det är humor på elitnvå. inte sant?

för att fira detta lägger jag in en bild på min blivande man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0