Take a bow.

by Rihanna, som ska ta ledigt nu, resten av året. Hon får ju passa sig för o inte bränna ut sig!
     En annan bra låt är Amarula Tree av Amande Jensen. Jag ser fram emot hennes album - Killing my darling. Det är mycket bra ny musik nu alltså! Det gillar vi.
     Något vi inte gillar är att den där oidentifierbara svarta biten jag har i mitt ben inte går o få ut. Jag tröttnade på att det pulserade så jag petade upp såret igen, och fick ut en liten bit, men det är fortfarande en liten bit kvar. Och det är så himla litet att det inte går o få ut, men det gör lika ont än! Bugger. Får nog ta o kolla det där imorgon.

     Idag har jag varit duktig! Gick upp tidigt (halv nio) och gick ut och gick i en och en halv timme. Kändes väldigt gött! Egentligen borde jag ha sprungit idag, men det blev ytterligare en promenad på kvällen så det var ju halvbra iallafall. Käkade tacos idag, müms! Sen sov jag i en timme, såg slutet på CL finalen. Synd att inte Kiel vann, jag höll på dem! Allra mest håller jag faktiskt på Nicola Karabatic. Fräsch kille! Mer av honom tack! ;) Lateeeer.

Den här söta stenen log mot mig när jag var ute och gick imorse!
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0