Working 9-18.

Och imorgon är jag ledig. Hallelujhamoment. Är mör i benen efter dagens bravader, och trött i kroppen efter dagens jobb. Så av den anledningen har det inte hänt mycket ikväll när jag varit hemma. 
    
     Jag har gjort en liten iaktagelse. Msn är dagens sociala nätverk. Msn är smidigt, snabbt och kul. Men om man är inloggad på msn (status: inte vid datorn) - SOVER!
     Har man inte fallit lite väl hårt under pressen o ständigt vara online, ständigt kontaktbar? Personen i frågan kanske sover med headset också. Vem vet? Tabletter, kaffe o cigg till frulle. haha, nu gick jag kanske lite väl långt?     Men det här o jämt vara kontakt bar tycker jag är stressade. Det är gött o lägga bort mobilen ibland som är enormt stressande. Människor som inte alltid är kontaktbara är lite mer spännande. 

    Idag åt jag årets första mjukglass! Den satt där den skulle!
Och imorgon kommer det styras picknick igen. Man skulle kunna säga att jag börjar bli en picknick-expert! Eftersom ätning är en utav mina kvaliteér är jag bra på det. Lateeeeeeet.

Pang-prego-ämbar

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kontaktbar är ett ord.
Jag är sådan som du beskriver, alltid inloggad men står nästan alltid vid datorn. Det är i princip lika illa som att sova med mobilen på varje natt. Jag tror det är psykiskt stressande även fast man inte tänker på det.
Men jag har inget headset så jag sover inte med det på. Stänger av datorn innan jag somnar iallafall.! :)

2008-05-08 @ 21:37:18
URL: http://jop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0