En rätt skön dag!

Vaknade runt behagliga 10.30, segade runt ett tag. Efter det började jag smida planer om o åka in till stan på min lediga dag! Sagt och gjort, Sara och jag åkte till stan efter diverse motorhaverier (kan vara årets överdrift) och utträttade lite ärenden. Sa bla hej till miffo på H&M men hon hade kassa-jour och hade inte tid o prata så länge.
     Blev lite mat, lite mathandling och sedan åktejag bort till jennifer och sa hej till nya huset, Bildo, Nalle, Ferry och Wilmer förstås! :)
     Nu ska jag dyka ner i Hästarnas Dal igen. På återskrivande! Bye.




Och, ja! Vi är coola som få i lilla landet lagom!!

Kommentarer
Postat av: HJ

haha skön bild! mina två idoler

2008-11-17 @ 23:13:17
Postat av: emmis

Ja ni är mina med :D

2008-11-29 @ 22:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0