Ja, jag måste erkänna...

att även jag hade en liten förälskelse i Darin när han var med i Idol. Jag tror nog att de som säger emot ljuger. Erkänn? Och ja, jag tycker Sebastian är assnygg, Amanda är jobbigt cool och några till finns väl o nämna som varit duktiga, underhållande eller något annat som fångat mitt intresse. Men i år har jag nog totalt sett kanske 30 min av idol och jag har inte blivit imponerad. Jag vet att en kille som inte kan svenska är rätt duktigt, nån lill-gammal tjej är lite störande, nån Lars ville inte vara med. Men annars? Är det inte ovanligt slätstruket? Vad säger ni som kolla på Idol? Jag kan ju ha fel :) 
     
     Och, ja jag, vet! Det är tråkigt o höra vad folk drömmer, men jag måste berätta om en jag hade natten till igår. Jag har ju lite problem med en armbåge och min blivande man, Nikola Karabatic, har varit skadad i axeln en kort period. Så då var det väl passande att han o jag skulle spela en handbollsmatch tillsammans? Jag stod inte i mål heller utan spelade ute igen och det gick som på räls! Var mycket trevligt o lira med honom! Hans axel är förövrigt ok nu, spelade match ikväll med Kiel, de vann mot Barcelona. Way to gooo!



Ja, vi spelar i samma lag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0