Ledig helg!

Åh, va det är underbart o va ledig ibland :) Speciellt under helgerna, då jag nästan alltid jobbar helger annars! Den här helgen har det varit tema RELAX. Inte gjort något ansträngande alls. Fredag jobbade jag, sen var det en slö kväll och jag läste o hade det gött hemma. Lördag hade jag planerat o göra något med Anna och Johanna, och det råkade bli en tre-personers-hemma-fylla ;) Var mycket trevligt, vi såg 1408 och sen var det två andra filmer på men då snackade vi bara, så vi missade dom! Nån gång runt 01-01.30 var jag hemma och somnade som ett ljus. Idag har jag varit i simhallen och solat lite och sen var jag, pappa och Wilma ute och gick långprommenad i skogen, superskönt! När jag kom hem lagade jag mat och nu ska jag bestämma mig och jag ska se på film eller och jag ska läsa vidare i Mammutjägarna!

     Ja, Emma vi landar i London den 16 januari runt 12.00 tror jag och sen går nästa flyg runt 15.00 eller 16.00. Vi ville egentligen ha ett flyg som skulle stanna i London längre, typ 8-9 timmar, för det skulle varit svinkul o komma in till dig och säga HI ;) Men nu tror jag det blir tight, vad tror du? Vi landar vid Heathrow, det tar väl bara en kvart in till city eller?

På återskrivade! Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0