När det luktar snö.

Både o onsdags och i torsdags fick jag höra att jag var den coolaste fröken ungarna på skolan haft. Haha, status? Den ena sa det efter att jag (försökt) åkt lite skateboard, den andra efter att jag svor när jag förlorade på ett tv spel. Skrek o hade mig och dom frågade "får du säga så?" Tyst med dig, jag säger vad jag vill unge!! Då var jag coolast ever tydligen :) JObbigare yrke än fritidsledare kan man ju ha i allafall. 
   
    Kan du känna lukten av snö? Jag insåg att jag kan det, ibland iallfall, jag har tänkte på den jättemånga gånger när jag var mindre att jag tycker att det luktar speciellt innan det snöar. Precis som innan det regnar. Det kanske mer är spänningar i luften än en doft, men ändå. Jag sa det till några småtjejer på skolan i onsdags att det luktar snö och dom tittade på mig som om jag var helt dum i huvudet. "Snö luktar ju ingenting heller!" Vi får väl se svarade jag och efter en kvart eller nått så började det snöa. hahahahahah ville jag säga till dom men de han före, "hur luktar snö?".
     Jaa, hur smakar vatten?  




Vy utöver de norska fjällen, vi står på den svenska sidan av Grövelsjön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0