Yes, we can!

Nej, jag ska inte skriva något om Obama. But God bless him. Yes, we can, fixa min armbåge!! Wehoooo. Jag ska under två veckor på 6 akutunkturer, ska få hjälp med träning för o korta av bicepsmuskeln och nån mer behandling. Jag ska köpa ett skydd också som ska förhindra att jag överstäcker mig mer. Det är tydligen tricepsmuskel-fästet och ledfästets fibrer som trastats sönder långsamt under nästan ett år och nu har det liksom kapslat in sig (äckligt uttryck, låter som det har med insekter o göra) och kroppen läker det inte av sig själv. Därav akupunkturen, det ska starta en infektion som ska läka förhoppningsvis. Om jag på köpet skulle på mer tränade armar vore det ju lysande! :)
     Det som är lite neggo med detta är ju att det kommer gå på mellan 1200 och 1300. Men mina päron var så vänliga så de skulle betala allt. TOB!

Den 16 januari. Då ni. Då åker jag o stina till Nya Zeeland!! Vi ska även till Cooköarna, minst. Jag längtar ihjäl mig! Vi åker via London och LA innan vi landar den 18 januari i Auckland :D

     Förövrigt. Har ni hört talas om "kick-a-ginger day"? WTF?!?! Det är en 20 nov och då ska man sparka på rödhåriga... Citat ur en artikel: "I started running away and then suddenly one of them said something like 'Oh, I'm going to kick you. You have no soul, so you probably can't feel pain either.'"  
    Den 20 nov än inte längre en säker dag för mig och mina "kusiner" som mina kära kollegor säger..


HEY YOU! Check this website out!!
http://www.27bslash6.com/overdue.html



Kommentarer
Postat av: Johanna

Som sagt, jag noterade 20 nov i min almenacka. GLHF @ akupunktur

2008-11-26 @ 23:47:15
URL: http://jop.blogg.se/
Postat av: emmis

Landar ni också i London? :D Vilket datum/tid?? jag vill också till Nz !! shit vad roligt!!

2008-11-29 @ 22:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0