Bodyguard.

Bra film! Kan man se den utan o bli förälskad i Kevin Costner? Inte jag iallafall.
     Jag måste bara upplysa er om att jag har karaktär! Im staying in tonight! Var ett tag sen det var en vit helg. Ska upp o jobba imorgon och jag har sovit sjukt lite denna veckan, så jag mååååste få sova lite så jag inte bränner ut mig! ;) I måndags gjorde jag en 15 timmars natt. Varningstecken!! Plus att jag måste spara pengar. Sen blir man fet av o dricka, ochallt man äter medans man dricker. 
     Men hur gött är det inte o va hemma en lördagkväll och dega runt i duntofflor, goa mjukisshorts och en goo top :D Im loving it!
     Snart drar Helen och jag håller också på o fixar visum. Är sjukt taggad för o åka nu! Stina ska också fixa visum, sen blire bokning! Det är storm ute och jag ska snart sova. Känns gött när de flesta av mina kära vänner är ute i svängen. Bland annat min käre SSK. HAHA!


"Baby, baby, baby, when you touch me like this and when you hold me like that. It was gone with the wind. But it's all coming back to me. When you see me like this and when I see you like that. Then we see what we want to see - all coming back to us. The flesh and the fantasies, all coming back to me. I can barely recall, but it's all coming back to me now .
     If you forgive me all this, if I forgive you all that. We forgive and forget. And its all coming back to me now."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0