Feelgoodfilm och ML utekväll.

Jag och Stina firade att det var fredag med att mjukisklädda kolla på film i stan. Vi ville se Batman men det hade slutat gått :I What? Är vi så efter? Alright, vi ser Patrik 1,5 istället. SÖÖÖÖT FILM. Men mådde verkligen bra ända in i själen. Och det var ganska rolig :) Allt fokus kring denna film har ju varit att paret är homosexuella, med det passade så bra ihop och var så himla söta att man liksom inte tänkte på det! Hallå, välkommen till 2008. Summa sumarum (va?) se filmen. 
     Denna helg var det jobb fre-lör-sön. Därför skulle jag ta det lungt och inte gå ut. Gick halvbra. Jag drack inte, men av någon underlig anledning hamnade jag på Nöjes iallafall. Last time på länge.
     Jag vet inte varför jag gick dit, eller jo det vet ja. Jag var på förferre hos Anna och hon och sofie är så kul sällskap att man ville med dit. Men sen blev det som jag förutspått. Tråkigt. Nöjes nykter? I dont think so. HALLÅ Nöjesfabriken!! Vilken jävla klappträ är det som leker DJ??!?!?!? Sparka honom snarast! Nej, nästa helg blir det Arena! Ja, det var länge sen. Och ja, alla fulla människor som just fyllt 18 kommer vara där. Men det är ju kuuuul, och så spelar dom bättre musik. Eller ja, jag tror det gör det iallafall. Har ett svagt minne av det ;) Nu blev det mycket svammel här. Sorry about that.  HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0