Sista natten som tonåring!

Det var en rubrik som bäddade (hmpfr) för många olika senarier, men det är inte roligare än att jag ska sova :) Har haft en riktigt goo dag idag. Upp o jobba 7.15. jobbade med goa JOnte o Jörgen. Fick sluta lite tidigare, glad tjej_19 (och imorgon är jag ledig för att jonte var vänlig och jobbade istället för mig), jag kom hem o pratade lite med mamma, åkte o tränade, köpte en stooor godispåse som jag och mamma åt upp med lite hjälp av roooni! Gööt, lite kaffe till också ;) Gammal?! Om cirkus en halvtimme är jag enligt lagen ett år äldre än just nu. Men ska man vara petig så fyller jag faktiskt inte förens 22.25 den fjortonde oktober (14e älgjakt om man frågar pappa).
      Jag ska fira mig med en riktigt sköningdag imorgon. Kl 0900 ska jag på massage, och sen hoppas jag på fint väder. Då blir det en prommenad. Om inte ska jag elda i den nya kaminen, laga nån lunch och kolla på nån bra film med en tjock varm tröja på! Vid 17 kommer mamma hem så ska vi äta bakelse och jag ska öppna paket. Sen ska jag o ett gäng goa töser in och käka på resturang! När jag är hemma sen igen ska jag firas av ronja. 
     Pappa o simon är på älgjakt så de får kompensera en missad fördelsedag när de kommer hem. Malin är hos sin kille i Sulvik och jobbar så hon kommer inte heller hem. Men på lördag ska jag firas av mormor och morfar och dom ska med o kolla på handbollsmatchen också, roligt :D Då måste jag göra bra ifrån mig!! Sen blir det min riktiga fördelsedagstårta! 
     Nu ska jag byta till duntäcke och sen ska jag lägga mig och läsa min braiga bok!  Nattttti!

Kommentarer
Postat av: Sara

Men du Andrew! Vill du ha sällskap under dagen så hör av dig :D Du ska ju inte behöva va ensam på bemärkelsedagen:P hööhö. Fast du kanske vill det - är ju rätt gött de me :D



HÖRS IMORRN!

GRAAAATTIS :D

2008-10-13 @ 23:35:46
URL: http://mangsbos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0