Att vilja mycket.


Vad störande det är när man känner att man inte räcker till. Hur mycket man än anstränger sig, hur mycket man än lägger ner sig. Då ska man kliva fram ännu mer och göra ännu mer och bättre ifrån sig. Palla prestationsångest.
     På onsdag åker Stina till Rhodos. Sen blir det planering på hög nivå. Detta vill jag göra på våran resa.
-Softa i Vietnam, gärna på nån strand på en vacker ö.
-Besöka Ankor Vat. Cooooolt!
-Åka till NZ. Där blir det o jobba en kortare period. Bungy Jump, AJ Hackett ffs! Prova o surfa. Kollade just en surf-webcam i Wellington. Vill dit, vill dit. Rida nån långtur, kanske i ringens spår? Sagan Om Ringen nörd som man är ;)
-Vandra och paddla i Abel Tasman national park. Kanske simma med delfiner?
-Se the Catlin Coast.
-Åka till Queenstown, Auckland, Dunedin mlf.
-USA på hemvägen? Vore trevligt med lite westcoast och se NY!

Helen åker ju dit 5 nov!! Fetnajs. Jag ska jobba innan och efter och fira jul/nyår hemma innan vi pyser mot samma breddgrader.
      Innan det ska jag jobba nu i veckan. På begravning på fredag. Ledig lördag. Match och träningsdag söndag.
Nu ska jag sova. Natti


Kommentarer
Postat av: HJ

Begravning? :(

2008-09-16 @ 12:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0