Idag har inte varit nån bra dag.

Upp och iväg på handbollsträning 0900. Tränade till 1230. gick helt okej. Käkade innan vi hade match. Jag kan inte riktigt förklara varför man jag hade inte kul idag på matchen. Det var tungt och jobbigt. Vi vann, men för min del kändes det som en förlust.
     Kom hem och var inte på helt bra humör. Men då mötte jag mormor och morfar som skulle åka hem. Dom hade varit i stan och handlat med mamma, pappa och ronja. Det piggade upp mig. Men bara några minuter senare ringer det och mamma får veta att hennes ena bror är på väg till sjukhuset i ambulans.Inget livshotande men vad händer med släkten just nu? 
     Efter ett tag somnade jag och drömmer då att en person jag tycker väldigt mycket om dör. Vaknar upp helt skakis. Jag vill helst slippa drömma dom här drömmarna något mer.. 
     Sen har jag mest suttit på mitt rum och varit allmänt osocial. KOllat på Romeo+Julia och kände mig ännu mer bedrövad efteråt. Men man kanske måste ha riktigt dåliga dagar för o uppskatta de som är bra.

Kommentarer
Postat av: HJ

Du e min bajskorv som alltid ställer upp! Speciellt i jobbiga situationer som den. ;D Jag tänkte på när du och jag åkte i somras. Då pushade du mig uppför en seg backe. Det hjälpte då! Dock räckte det inte riktigt först idag. Men så helt plötsligt sa du ta i för i helvete och då for jag som ett skott. PUSS!

Hoppas att allt är bättre idag, både med dig och släkten. <3

2008-09-23 @ 23:12:10
URL: http://hejoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0