Kom änglar, kom älvor.

Lasse W när han är som bäst! Av någon konstig anledning återkommer den här låten till mig varje höst. Det kom 96 om jag minns rätt. Och de senaste 4-5 höstarna har det dykt upp.
       Min form av höstdepression? Lyssna på nedstämda, känslosamma, "det-går-åt-helvete-med-allt"-låtar.
Annars gillar jag faktiskt hösten. Jag och hj tog en promenad idag. Jag var sugen på o gå ut i skogen och knalla i skogsmulle-kläder, bland alla gulnade löv. Himlen är tät grå men luften är frisk.
      HAndbollsmatcherna drar nu igång. Idag var det dock inte handboll på träningen. Utan afrikansk dans. JOBBIGT. Sweet jesus. Lår, rumpa, höft, mage, rygg och armar. You name it, vi tränade den muskelngruppen idag. Mycket rumpa, mycket höft, mycket juckning.
      Efter idag vet jag ju varför nästan alla-tjejer-som-dansar har toksnygga ben. I'm so not going to be able to walk tomorrow. Och efter den danser har jag förstått lite mer varför mörka människor är lite mer varmblodiga än vi tillknäppta, bleka nordbor. Haha, kul som bara den!! 
      Jag har även insett är att det är väldigt tråkigt och jobbigt o sakna nån enormt mycket men vara för stolt och cp-envis för o erkänna att jag själv kanske hade fel. Men vi gör framsteg!
     
     Imorgon ska Anna iallafall firas, snart födelsedag för den gamle geten! :)

So loooong, later, på återskrivande, hejdå, ciao, PEACE OUT!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Alltså din har väll iallafall hört av sig och försökt vara snäll mot dig din kalla stenhårda jävel. Själv så kämpar man ju fortfarande efter att få en ursäkt. Men det känns bra iallafall att det går framåt för dig! ;)

2008-09-18 @ 20:48:47
URL: http://jop.blogg.se/
Postat av: andrea

Haha, Johanna! Kall-stenhårt-jävel vill man ju inte vara! Men jag är medveten om mina dåliga sidor. Men du, ärligt? Är inte du också lite kall o stenhårt?! Ska vi ta o mjukna upp lite du o jag?

2008-09-18 @ 22:12:05
URL: http://andreadahlmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0