MSN for life!

andrea ´ säger:

ses om 4 då!

Johanna säger:

okej!

andrea ´ säger:

annars?

Johanna säger:

annars?

andrea ´ säger:

jora. dyra?

Johanna säger:

jora. dyra?

andrea ´ säger:

kom på något eget?

Johanna säger:

nejmen du är så cool så ja tror allt du gör är bra

andrea ´ säger:

jag vet, det är ett problem jag stöter på ofta...

HEJ BLOGGEN. Idag har jag inte uträttat någonting alls av vikt att berätta om. Därför tänkte jag lufta lite framtidsplaner. Så här ser mitt liv ut, preliminärt. Hösten 08, jobba, tjäna pengar, lira handboll. Våren 09, resa med den gode Stina G. Linder. Sommaren 09. Är sugen på en flytt till nån storstad. Paris, plugga franska? Älskar Paris! London, jobba? Älskar London!
      Eller stanna hemma, jobba och börja plugga hösten 09? Älskar Karlstad?  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0