Happy NY!

Mycket lyckad kväll hos Sofie på Nyårsafton, haha, en stor del av kvällen spenderades med Marlén och Anton på toaletten (men det var ingen som var fyllesjuk,  vi mådde prima alla tre jag lovar) :) Det hela började hos Annas kompis Magda, vars kille bjöd på god mat! Efter det var vi hos sofie. På natten/morgonen efter mycket om och men kom jag och Marlén hem och i säng runt 4 eller nåt åt det hållet. Måste sova nu, ska upp o jobba imorgon. Var ledig lör, jobbar sön, sen är det inte så mycket mer jobb innan vi DRAR!!! Om två veckor är vi snart framme :)
    Var förövrigt uppe och inventerade ¨på nyårsdagen. Jobbigt. Och tråkigt. Sen var jag och anna iväg och solade lite, jag sov hela tiden, men gött var det! 
     Idag var jag och Salo och kollade på bio, Allt flyter blev det. Ingen superfilm, men lite mysig och helt klart sevärd :) Kanske download eller hyrfilm?
     Spelade även DMgruppspelet idag, vi tokvann. 26-9, 31-7, 33-8. Alla vinster till oss. Weehoo. Jag var dock skitkass sista matchen. Tråkigt. Men Marie var desto bättre istället.

Här kommer lite bildbevis från Nyårsafton. Jag var stekare i Soffans morgonrock.

              

Man kan inte ha tråkigt med dessa stjärnor. Saknade dock JOP och Maggan.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för att du nämner mig ;) Jag saknade dig lite också vettu. :) Btw så gillar jag ditt fejktsmile. Du är så snygg!!!!!! :D

2009-01-04 @ 09:41:20
URL: http://jop.blogg.se/
Postat av: Johanna

fejk*

2009-01-04 @ 09:41:37
URL: http://jop.blogg.se/
Postat av: andrea

du! jag fejksmajlar aldrig :D Blir bara lite sne när jag är full :P

2009-01-04 @ 19:05:30
URL: http://andreadahlmans.blogg.se/
Postat av: Marlen

Men det var tur att toan fanns detta nyår iaf :) Här e vi inte kräsna..

2009-01-05 @ 21:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0