Ingen bra sömn med resfeber upp över öronen!

Senaste dagarna har jag inte alls sovit bra, pga all resfeber. Drömmer om att jag glömmer saker, inte hinner i tid, folk jag kommer sakna och massa annat. Om ett dygn är vi snart på väääääääääg!
     Var hos morfar idag en stund, och imorgon ska jag dit för o käka lite tårta för o fira morfar i förväg!
     Idag packade jag i allt som jag ska ha med, och väskan vägde inte mer än 9 kg!! :S Ööööh? Vad har jag glömt? Nu har jag packat ner lite shampoo och skor så nått kg mer kanske.
                                           Längtar efter detta, Cook Islands and Nya Zeeland!!

                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0