Movienight!

Idag vare träning som stog på schemat mellan 14-16. Hem o käka tacos. Därefter drog jag, mamma och ronja in till stan för o kolla på BIO. Australia såg vi, och det var ett grymt val. Braaaaaa film. Den var helt olik alla andra filmer jag sett. Den hade typ alla kategorier i sig! Och herregud va snygg Hugh Jackman är!! I'd take him any day off the week. 
     Imorgon ska jag o stina fixa lite grjer inför resan. Måste till banken bland annat! Sen är det träning igen. Jag måste få tummen ur och börja tvätta allt jag ska ha med mig, för o börja packa nån gång..

                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0