packning, planering och fixning.

Ja, gott folk. Nu är det ju faktiskt inte mer än två dagar kvar innan vi ger oss av. Natten mellan torsdag och fredag åker vi! Allt som jag tänkt ta med mig ligger på soffan och väntar på o bli i packat. Jag har plockat upp allt, vänt och vridit (bra svenska) och funderar på om jag verkligen ska ta med mig den, eller den, eller den..
     Kommer nog inte bli nå klokare på det iallafall. Det blir nog bra ändå. Jag har insett hur tråkiga mina kläder är egentligen. Svart, svart, grått, svart, vitt, svart, svart, lila, (ojdå!!), svart, grönt och denim. Så ser min garderob ut. Hur kul är det?  
     Idag blev det lite praktiska saker fixade iallafall. Växlade pengar, köpte lite sista saker jag behöver ha med, har maxat mobilen med musik, sagt hejdå på jobbet. Sara var här igår också, babblade oss genom hela Fantomen på Operan. Var mysigt, vi kommer ju inte ses på ett tag nu! Ska säga bye,bye till några fler imorgon också. Shit, nu börjar det gå upp att vi verkligen ska iväg. Har känts så avlägset hela tiden.
     Nu blire somna framför sagan om ringen och drömma om drömlandet! Hejsålänge!

Kommentarer
Postat av: H

Fan jag kan inte forsta att du kommer hit till NZ!!!! :D :D GALET!!!!!!!!!!!

2009-01-14 @ 03:24:37
Postat av: Sara

de va jättemysigt :D saknar dig redan!

2009-01-14 @ 23:27:49
URL: http://mangsbos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0