Jag lovar dig inget min käreste vän!

Jobb, sol, bad, musik, volleyboll, vattenfall, mer bad, mer sol, norska boys, massa glass, mera jobb, mys i Oslo, mycket cykel, träning, volleyboll. You might say that Norway is growing on me. Jag får ångest när jag ska åka upp hit, men det är fan inte så farligt när allt kommer omkring.
     Är livet inte härligt? Det är en underbar sommar, Lars Winnerbäck sjunger allt vad han har och jag mår riktigt gött. Fast jag saknar ju mina familjer hemma - Familjen Dahlman, mina vänner-familjen och min handbollsfamilj. But I'll be back. Jag tycker om min nya norska familj också! 
     Läste för övrigt ut Breaking Dawn igår. Känns både bra och tomt. Nu ser jag fram mot filmerna istället. Såg Twilight som lite terapi igår.

"Just kiss me baby, and tell me twice" Ha det!

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0