Norway calling.

Jaa hörrni. Endel som sker just nu. Stoooora planer läggs för framtiden :) U2 kommer allt närmare. Yeeeey! Jobbar ganska mycket. Ledig två dagar nu dock. Måste fixa min cykel, vars bakhjul är helpaj. Blir rätt mycket promenader nowadays. Kollar på Le Tour de France just nu. Boring. Lyssnar på the way you make me feel. Bra skit det!
     Pratade med mina kära arbetskamrater på Manpower igår och de undrade om jag var intreserad av att jobba kvar i höst. Jag sa att visst, det är jag verkligen, om jag får bestämma mig en månad i taget om jag vill vara kvar. Jag hör av mig så fort jag vet, fick jag till svar då. Alright. Blir alltså antagligen kvar nån månad till innan det blir miljöombyte. 
     Jag trivs verkligen asbra med mina kära husvänner, trivs bra på jobbet. Jaa, livet är faktiskt jävligt gött. (Men min käre gamla klasskamrat, vad är det som sker?!?!?!?!) 
     Och det vore ju bara så värt om fler av mina vänner kunde klämma in sig under vårat tak.
     Lyssnar på With or Without You nu och längar sjukt mycket tills jag och världen bästa Stajna ska ner till Götet!!
Later friends and foes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0