Finbesök i natt.

Bruce Springsteen kom nämligen på besök i min dröm! Ännu bättre blev det för han var inte i sin nuvarade ålder, utan han var runt 30-40 or so. Han är fortfarande grymt grym, men han har väl aldrig varit bättre än då? Hursomhelst så skulle han kramas och hålla på. JA TACK! Sen skulle vi rädda en häst som höll på o svälta ihjäl och sen räddade han mig från nån som jagade oss. Skit jävla samma, drömmar går inte o förklara, så jag ska inte tråka ut er.
     Idag var det en riktigt gosig dag när i Norge. Vakande 9.30, segade mig upp, åt frukost ute i solen, cyklade in till Jessheim, fixade med bankkonton och med skattekort hos Manpower och lite annat. Cyklade "hem" igen, tog det lite lungt, cyklade ut till flygplatsen och tog flygtåget in till Oslo. Efter 17 snabba minuter var vi inne i Oslo sentrum. Där blev det shopping med Stina och hennes syster Jossan. Tog det lungt och gött. Shoppade lite till. Kaffe nere vid Akers brygga. Skitmysigt. FETA båtar i massor. Lite mer shopping, sen skulle stina och jossan åt ett håll, jag åt ett annat. Snakkes då! Ett god tag senare tog jag flygtåget tillbaka till Gardermoen igen, cykel till Jessheim, mat. 
     Imorgon ska jag jobba 9-21, jobbar 8.30-16 på midsommar (ROLIGT!!), jobbar lördag söndag måndag tisdag onsdag torsdag. Sen ska jag hem till kära, kära DEJE. Ses då! 

Sängen kallar! Natti natt.



  
Jag tar två tack!

Kommentarer
Postat av: hj

GILLA!

2009-06-19 @ 13:40:29
URL: http://hejoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0