Fullspäckat.

Har jobbat in mig litegrann här i Norge nu. Kommer nog funka bra! Jobbade tills ons, åkte hem direkt efter jobbet. Torsdag var det Ronjas tur o ta studenten, det firades minsann. Blev klippt av Helen i fredags. Utgång fredag. Släktfest hemma lördag för att Ronja tagit studden. Utgång lördag. Till Forshaga med mamma och pappa idag, var till Folkets Park. That's a first. Var rätt mysigt. En massa, massa blommor och annat som mamma ville spana in. Efter det införskaffades föda till mig. Käk som ska förtäras här i Norge. Maten känns dyr i Sverige, men det är DYRT i Norge. 
     Nu sitter jag i mitt lilla kryp-in och ska sova snart. Jobba imorgon. Natti natt :)  

Kommentarer
Postat av: hj

bra, kort sammanfattning av det hela.

2009-06-15 @ 12:26:33
URL: http://hejoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0