Hello Norway!

Sen i söndags har jag bott i Norskland! Har movat in hos Sanna, Sara, Falk, Daniel och några doldisar. Kom upp hit i söndags, då var det en tårtfylld Andrea som kom upp till Jessheim, Sand närmare bestämmt! Hade varit i kyrkan på dagen, Simon hade nämligen konfirmation under söndagen. Därav tårtan. Ja, så nu är mina synder förlåtna. Bara att skaffa nya! Mina farbrödar gjorde allt i sin makt för att få Simon att bryta ihop i skratt. 
      Efter det då? KOm upp hit och det var bara jag och en kille som heter Henke här. Kunde ha blivit obekvämt om det inte varit för att jag är en härlig person (skoja) och att han var väldigt trevlig och lättsam! Igår så spenderades mestadels av dagen på en cykeln, mitt nya vrålåk! Cyklade i strålande solsken i kanske 3 timmar (svettigt). Kollade runt här i Jessheim, cyklade ut till flygplatsen, till stina och the grabbs, cyklade hjem igen och skruvade ihop min säng!
     Jobbade första dagen idag. Gick bra, men det var nog den mest ljudliga förskola jag varit på någon gång. Var helt sjuk trött i huvudet när jag åkte därifrån! Men e masse goe barn fanns de dere på Barnehagen! 
     Jobb imorgon också, och tors och fre. Hem till helgen redan? Återstår o seeeeeee.

Ha det!


Läser denna boken. Bra skit. Kanske. Vet fan inte vad jag tycker.. Helen, jag behöver debrifa.

Kommentarer
Postat av: hj

Ja självfallet! ehm, vad betyder debfria?? funkar jobbet okå!??!

2009-06-04 @ 18:12:24
URL: http://hejoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0