Annie's song

spelas på Spotify just nu! Är Spotify en bra idé eller vad? Synd att man inte kan köpa musiken och bränna skivor bara!
     Shit, tiden går fort alltså. Jag har snart varit hemma i 4 veckor, hur snabbt har inte dom gått?
     Äntligen har jag kommit igång och tränat igen, nu börjar kroppen kännas riktigt bra, men varje träningspass är för tillfället en nära döden upplevelse. Herregud, hur kunde det bli dså här?! Favoritmotionen är för tillfället inlines. Har blivit ett par turer till Edeby och tillbaka nu. Inte lika jobbigt som o springa. Men det känns rejält i benen, speciellt när man har kära pappa med som hela tiden uppmanar mig och ta i hårdare..
      Har även jobbat ett par dagar nu. Känns gytt, får panik av o inte ha jobb! KOmmer inom snart igång med NK också, då ni, är jag snart tillbaka där jag var innan jag lämnade Sverige i januari. 
     Nu har jag fått som en riktigt konstig distanskänsla till min resa. Hände verkligen allt vi gjort? Måste kolla igenom korten ibland för att se att, jo, det var faktiskt så :) 

     Lite galej har det hunnits med också, Valborg (amatörernas afton), Stina har firats och en helt random fylla med Sofie och Mallan! 

Läser just nu: HP volym 5. Filmen kommer snart, måste uppdatera mig!
Roligast på tv4 sporten: Att de visade ett inslag om en div.7 match i värmland. (That's a first) Heja Stefan Holm!
Vill se: Pirates of the Carribean, At World's End, men den är borttappad ;(
Planer att göra: Midsommar + what to do with livet.
Mest otippade samtalet: Från Engelska landet!
Vårens dryck: Te
Goast idag: Strech efter 18km på inlines.

                                                                        See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0