Barnkalas!


Jag gissade rätt igår när jag påstod att dagens handbollsavslutning skulle bli rolig. Den blev tillochmed sjukt rolig!! Massa utklädnader, massa bus, massa pinsamheter, massa folk som skrattade med oss (och åt oss) och självklart ville massa folk prata med oss när vi utförde våra uppdrag. Vilka alla skulle bevisas genom att vi fotade allt vi gjorde.  
      T ex: Så i underkläder i centrum, tre stycken på en cykel i fart, pussa en pizzabagare, krama en brandman, moona, få ett djur att göra ett trick och så vidare. Sen var vi till skidstugan där vi avrundade kvällen med att titta på alla bilder, käka gott och tacka tränarna för säsongen! :) Mycket bra dag, som kanske lite otippat slutade med en tur till schtaden! 

Bildbevis från dagen:  



   

Bild 1 o 2: Jag och Rooonyie
Bild 3: Leka lekpark
Bild 4: Linn och hennes något överviktiga vovve Magda, vars största talang är att dregla. Notera intresset i hennes blick när linn ska få henne att göra ett trick. (Vacker tass..)
Bild: Linns lilla sjukt söta overweight-to-be Bassetvalp.

Men tanke på min egen och mina medspelares privacy publiceras inga nakna rumpor eller nakna kroppar från idag i denna blogg. (Ev. en framtida hämdaktion på Facebook kan tänkas, om det skulle behövas :))



Dagens bästa låt: Morrissey - You have killed me.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0