Flashback


Häromdan hittade jag tre skivor fullproppade med en massa gamla bilder från gymnasietiden. Det inkluderar lite "fiske-fester". Vissa bilder är sjukt pinsamma!! haha, men kul är det :) Jag saknar gymnasiet och framförallt klassen..
    Jobb idag, likaså imorgon. Gytt de! Förövrigt var det en liten tjej i ena förskoleklassen jag jobbat i som trodde att Ronja var min dotter :O :O. Öhm, nej, det är min två år yngre syster. "jaha, det var därför ni va lika". Öhm, ja. 
   
Gillar att: hitta gamla skivor med musik och bilder på som man glömt att de fanns.
 - ,, - : Jobba.
Dagens mest växlade:  vädret.
Bästa låten idag: The Killers - I can't stay
Nu ska jag: Träffa Sara :D






 Vad säger man? Pure worldclass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0