I'm in love with my caaaaaar.

Helt sjukt go låt! Roger Taylor är mycket bra sångare (of course, han är med i Queen), för att vara trummis!
     Hm, tema slöhet idag. Fick lite vettigt gjort iallafall. Skrev klart mitt CV. Rättare sagt skrev om det, man jag blir fan aldrig nöjd. Om jag låter det vara i en dag hittar jag nån ny formulering som låter bättre. Men nu fick jag helt enkelt skicka det bara. Hoppas det gillas och att jag framställer mig själv som en jävligt bra person att anställa. Annars lever jag ju faktiskt ett rätt behagligt liv just nu. Jobbar 3-4 dagar i veckan. Tränar när jag känner för det. haha, gör faktiskt allt när jag känner för det!
     En efter en går planerna för ett miljöombyte i lås. Snart så.
     Nu ska jag lyssna på nämda låt ungefär 20 gånger till, sen blire John Blund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0