Jobb, galej och lite annat!

Mallan G som här i natt och vi var uppe i god tid imorse, iväg för o jobba vid hennes fars stuga. Blev jobba till 14.30 eller något sådant. Sen åkte jag hem för att byta om och iväg på 70 års galej i Arvika! Kanske låter tråkigt? Det var det allt annat. Måste säga att mina släktingar (äldre halvan) håller mycket god humorstandard. Inga bittra tanter och gubbar. Nej, nej, här är det att ha kul som gäller! Im loving it!
     Jobb imorgon igen. Simhallen. Blir nog en promme innan. Hör och häpna, jag börjar gå upp på morgonen. Uppskattar verkligen den tiden på dagen. Herregud? Håller jag på att bli vuxen? Dricker te gör jag också. Sweet jesus.
     Och i bilen hem från Arvika stämde vi upp (mycket konstigt och mycket otippat) pslamsång. Hossianna (??!?!) Davids son, heter den så? Nått sånt sjöng vi iallafall. Vilket ledde till mycket skratt.
     Har ni föresten tänkt på hur underbart det är ner det händer nåt som är så roligt att man bara skrattar totalt okontrollerat. Helst ska det leda till tårar, kramp i käkar och kramp i magen. Det är livskvalité det.

Förövrigt orkade jag inte se färdigt på ESC. Det gylliga norskmannen (pojken) kommer ju ändå vinna :) Jag ska spend some time with my magic book instead. Night! 

 

Vill åka, vill åka! Men Japan blir nog bara tre veckor kanske? I höst vore...

Kommentarer
Postat av: helen

Till Japan å ät sushi

2009-05-17 @ 22:44:06
URL: http://hejoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0