Sjukhus, Bergvik och IKEA.


Yäs, en tur till stan idag med mamma och Roonyie. Ronja till läkare med sitt knä, hon ska opereras på fredag. Hoppas hon slipper kryckor på studden och balen.
    Vidare därifrån till Bergvik, Ronja gjorde lite inköp till nämda student. Vidare till IKEA där mamma skulle köpa kuddstoppning, men tillslut blev det tre hyllor - en till kryddor på terassen och en bokhylla var till mig och ronja.
     Har även haft lite mobilkrångel idag. Fick ett sms från Tele2 om att jag inte hade täckning på mitt konto för att betala räkningen som de skulle dra. Så det blev några samtal och lite bankfixande nu för o reda ut det, så jag inte får nån betalningsanmärkning.. Nu är det iallafall fixat, tror jag! 
    Nu blir det promme! See you!


Ett stycket hylla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0