Slö dag!

Turen till Norge gjorde verkligen att jag blev helt utslagen. Sov väldigt dåligt så idag har jag inte gjort många knop! Har fixat politiattest, varit iväg till Greens och faxat, har pratat med Manpower ett par gånger, beställt mina kurser och dolat.
     Efter det tog jag en promenad, fick dåligt samvete för att jag springer alldeles för lite, så jag cyklade ut till Skivtjärn och sprang 5an. Var riktigt skönt! Ska se till och springa ordentligt i sommar :)
     På torsdag ska jag upp till Norge igen, på brannkurs och på Helse/miljo och sikkerhet. Hem igen, Simon har sin konfirmation på söndag (morsdag, glöm inte det!!) sen ska jag åka upp till Norge igen på söndag, för att på tisdag dra igång med upplärningen.

Imorgon blir det träning, matlagning och nåt annat på kvällen. Sayonara!

Kommentarer
Postat av: Maaacus

Uppdatera nu fö' sören!

2009-06-02 @ 14:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0