Still alive, baby?

     Sitter och kollar på Mr & Mrs Smith samtidigt som jag uppdaterar mig på vad omvärlden håller på med. Finns det nån brud i hela världen som ser lika råsexig ut som Angelina Jolie med vapen i nävarna? Låt mig se, Tomb Raider, Mr & Mrs Smith och Wanted för att nämna några. Hennes motspelare i just den filmen som går på tv nu tillhör ju inte heller den fula halvan av befolkningen. 
     Igår fixade jag, eller snarare beställde, ett nytt kontokort. Mitt dog för några dagar sen. Annars då? Imorgon vankas handbollsavslutning, med utklädning, jag är barnkalas, och jag misstänker pinsamheter uppe i centrum under dagen innnan vi återsamlas ute vid skidstugan! Kommer nog bli awesome-o! 

Imorgon äts det: Tacopaj
Idag har det fixats med: Sjukförsäkringspapper kring resan
Idag har jag jobbat: I simhallen och är trött i fötterna. Fick torka babyspya. Mmmm..
Jag får kalla kårar av: Jadals sko reklam. De tårna är skitläskiga..
Jag har: Träningsvärk efter gymmet igår. Underbart :)
Jag uppmanar:  Ät inte köpbröd! Baka själv. Det är sjukt mycket E-ämnen och emulgeringsämnen och skit. Det är inte bra för kroppen!! Helt sjukt vad vi stoppar i oss. 


     

För er som vill veta..
Bild 1: I köket på hostelet på Rarotonga
Bild 2: Svårt cool stekare..
Bild 3: Banan i plural
Bild 4: Rick och jag säger adjö till Cook. (jag är myche röd, faktor: 50% sol, 50% feber.)
Bild 5: Jag och maoriernas Heath Ledger is surfing the waves of Raglan.
Bild 6: Moln.
Bild 7: Dags o gå hem...
 
Chinchin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0