Workout


Jag och Papi var hurtiga och åkte ner till stan idag. Jag på inlines och pappa på cykel. Var jobbigt, men, som jag upplyste mig själv har jag inte riktigt befogenhet att klaga. Jag som är ung, har turen att vara helt frisk och har två fullt fungerande ben och två helt fungerande armar.
      Är det några som får gnälla är det väl de som varje dag möter skyhöga hinder genom handikap eller nåt annat jobbigt i livet. Okej, det är bara o vara tyst och köra på då.
      Sen drog pappa en utav alla sina lumpenstorys. Den om en kille som gnällde om att han absolut inte orkade en meter till och gnällde hela tiden. Då hade pappa svarat: så länge du orkar gnälla nonstop är jag inte alls orolig för att du inte orkar. Inte så länge du orkar känna efter att du har ont.
      Haha, han var därefter en knäckt kille!
Ikväll var det movienight hos HJ. Glass, candy och movie - Müms!



Hyfsat omotiverad bild idag, den tog jag i wonderbara Paris för snart ett år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0